Document360 Kunskapsbasplattform: Utvecklad för växande företag
Document360 är en online kunskapsbasplattform som låter användare skapa, hantera och samarbeta om hjälpdokument för sina produkter eller tjänster. Dessa hjälpdokument är tillgängliga för användare var som helst, på vilken enhet eller plattform som helst. Document360 ger en effektiv och effektiv lösning för att hjälpa kunskapsbasförvaltning.
Document360 finns tillgängligt på webbläsaren Chrome och Microsoft Windows , På Chrome är det en webbläsartillägg som låter användare komma åt sina dokument utan att lämna sin nuvarande webbläsare. För Windows-användare är Windows-versionen av Document360 en gratis app som låter användare ladda upp och organisera dokument inom sitt eget företag. Document360 ger också möjlighet att samarbeta och dela kunskapsbaser med dina kollegor.
Hjälpdokumenten som skapas på Document360 kan enkelt hanteras, organiseras och kategoriseras. Det ger versionskontroll, lokaliserings- och guidad problemlösning. Med Document360 kan du publicera dina produktkataloger, publicera vanliga frågor och lägga till annan relevant information som hjälper dina användare i deras köpbeslut.
En dokumentets kunskapsbas möjliggör en bättre förståelse för dina produkter och tjänster och hjälper dig att nå en bättre kundupplevelse.